piątek, 27 grudnia 2013

My best friend and I

        Cześć jest to mój pierwszy post tutaj na tym blogu , i ogółnie pierwszy blog .Chciałabym w tym poscie sie przedstawić wiec ... Na imie mam Julia mam 13 lat i uwielbiam robić zdjecia .Mam wszystkie rodzaje aparatów jakie sa =) Przewaznie jak czytam pierwsze posty na blogach , to wszyscy się przedstawiają a że ja mam to już za sobą opowiem wam o mojej najlepszej przyjaciółce . Nazywa się Kinga i przyjaznimy się już tak gdzieś od 2 klasy podstawówki . Bardzo ja lubię za to że , zawsze mnie wspiera i jest szczera =) A tutaj pare naszych wspólnych zdjeć jeszcze z wakacji <3   

     
   



                                           To chyba na tyle , myśle że wam sie podobało .
                                             Obserwujcie mojego bloga , z góry dziekuje 
                                                                        <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz