niedziela, 5 stycznia 2014

Animals

Część wszystkim , dzisiaj powiem wam trochę o zwierzetach . Bardzo je kocham . Próbuje im pomagac jak potrafię . Mam arachnofobie ( czyli lęk przed pajakami ) ale tak czy inaczej jak jest jakiś w domu nie daje ich zabić , tylko je wynosze . Opowiem wam jak kiedyś wracałam ze sklepu i uratowalam psa . Więc zaczęło się od tego że wracałam sobie że sklepu gdzie po drugiej stronie był weterynarz . Nagle zauważyłam że pies że zerwana smycza ucieka przez jezdnię a za nim jakiś facet ( jego właściciel ) nagle usiadł na środku ulicy i pacze a jedzie auto . Widziałam że samochód coraz bliżej a on nie miał zamiaru się ruszyć . Zaczęłam go wołać jakie było moje zdumienie gdy potrzedł do mnie i siedział . Więc złapałam za smycz i czekałam aż przyjdzie jego właściciel który nie mógł go dogonić . Okazało sie że przerażony pies uciekł od weterynarza . Parę dni pozniej pacze a widzę bardzo podobnego psa u mojego sąsiada . Pies mnie bardzo lubi , nadal nie wiem czy to ten pies który siedział na jezdni i do mnie potrzedł po zawołaniu . A tutaj dla was parę fotek mojego kotka którego kocham fotografować 




5 komentarzy:

  1. Śliczny kociak! :)
    Świetny blog, od razu dodałam się do obserwatorów i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjecie cudowne zapraszam do mnie też dużo pisze o zwierzetach :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny kotek *.*

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kotek :)
    obserwacja za obserwację? odpowiedz u mnie

    http://somedayitwillbebetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń